Den 6 - Úterý

>> úterý 6. ledna 2009



Tak mi vám nějak došlo, že jsem vlastně plynule přešla do dalšího roku. Další 365-ky. Pořád jsem přemýšlela, jak dál, jestli založit novej blog...A ono se to vyřešilo, jedu dál. Jen nevím, jestli se budu pořád snažit vkládat každej den. Mořná spíš jen když budu mít nějaký zajímavý záběr, bude zajímavý den hodný zaznamenání....Prostě co nejpravidelněji, ale... No uvidíme. Zatím se budu snažit.

Dnes jsme cestou přes město ze školky koupily s Lejinkou lopatu na "sáňkování". Mají mít boby nebo lopaty do školky, že budou chodit blbnout a boby jim prý dost jezdí a lopaty prohlásila paní učitelka za asi vhodnější. Takže zítra táhnu boby domů. No a po cestě jsme potkali holčinu bydlící kousek od nás, co má taky dvojky (fakt byl nějak nemožně úrodnej rok, či co), dva kluky. Jsou narozený o málo víc než 2 měsíce před náma. Ale jsou asi stejně velicí, jako Leontýnka :o))))

2 komentářů:

Lucka73 7. ledna 2009 v 10:20  

Njn, dětí nejni nikdá dost ;o))). A není to spíš tak, že ti tvpji jsou všichno prostě malinký :o))) (a já su tak ráda, že miška nejni nejmenší :)))))

Blaňule 8. ledna 2009 v 3:23  

Ty teto jedna!!! Škodolibá!!! Ne, ty víš že tě mám ráda ;o)

jasně že je to tím, že ti naši jsou prcci prťaví :o))))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP