Den 5 - Pondělí

>> pondělí 5. ledna 2009



Tak a šupky dupky do starých kolejí, zase běžný provoz. Dopolední domácí práce, odpoledne pro Lejinku a do kroužku....Chtěla jsem, že se místo kroužku půjde sáňkovat-jediný trochu sjízdný kopeček je uměle vytvořený a je hned vedle školky. Vzala jsem magnetky zae na sáňky, ale byla to chyba. Lea trvala na Klubíčku a jezdit nechtěla a prťata byla nevrlá, nechtěla sedět. Prostě zábava, domů jsme jeli s řevem. Aspoň že Leu si z kroužku vyzvedla babička a já nemusela lítat jako blázen, nebo tvrdnout hodinu čekáním s nadávajícíma prckama.

1 komentářů:

dib 15. ledna 2009 v 14:05  

ta omrzlá tráva je krásná, škoda, že není ostřejší.. takové pojetí hned tak někdo nemá, a že těch omrzlinek v 365 je :-)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP