Den 10 - Sobota

>> sobota 10. ledna 2009



Tak tatín naháňku přežil ve zdraví, bez újmy...ale taky bez úlovku :o))) Ono u něj je to vždycky spíš jako ve Vesničce mý, střediskový : Doktore, vy jste se zase kochal! Aspoň je vyvenčenej, příjemně unavenej.
My to dnes taky zvládli pěkně, dopoledne jsem využila toho, že má auto a vyrazili jsme nakoupit-sice jen potraviny, ale je super, když nemusím pořád hlídat, co beru, kolik toho beru, aby se mi to vešlo pod kočár. No a v pozdnější odpoledne jsem navlíkla smečku a vzali jsme sáňky a že jdeme chvíli na vzduch-bylo to 1,5 hodinky, Dim už byl v polobezvědomí únavou, páč darebák opět spal jen 30 min před obědem....Ale bylo to fajn, přišli i sousedi z ulice a Leontýnka dováděla s Ondráškem.

Posledních pár dní mě Lejule náramně dostává. nějak si osvojila lichotky, či co a často mi říká: Ty jsi moje krásná, milovaná maminka. No to mám vždycky skoro na krajíčku, jak jsem dojatá.

No a fotky-klasika-něco připomínajícího mi tenhle den, jak jsme ho prožili, co jsme dělali...takže děti ;o)) a druhá-vím, budu trapně stereotypní, ale jednak je ta zima a námraza krásná, není to častý, něco tak nádherně vykouzlenýho a pak taky-není to pracný. Prostě příroda vytvořila, a já jen cvaknu :o)))

1 komentářů:

Anonymní 15. ledna 2009 v 0:33  

Tý jo tak to je krásná fotka, je příjemné se na to dívat v teple :-)
A Tvoje smečka je taky supéééér...
Leknina

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP