Den 18 - Neděle

>> neděle 18. ledna 2009


Marťas byl do 5 ráno na plese, spal u své babičky (má to tam kousek) a ráno hned zase naběhl na úklid Sokolovny. Přišel v poledne, unavený. Takže si šel lehnout a já byla zase sama s dětma, taky nedospaná. Jak jsou děti nemocný, i když v noci spinkají, jsem nějaká nervozní a pořád je kontroluju. Prostě celá já, moje všemožný scénáře....Radimek měl dnes odpo 39°C a Edi začala taky kašlat. No prima. Jo a Marťa je taky jakýsi nakřáplý...

A dnes jsem nic nevyfotila. Nějak nebyla nálada, ani čas. Radimek je fakt prudič, pořád fňuká a nádává, když není po jeho...Ovšem Edi mi vyházela moje fotky z dětsví a jak jsem je uklízela, natrefila na jednu, kde si sama sobě děsně připomínám Editku. Schválně kukněte, jestli vám taky tak přijde...i ten červený flíček na nosíku máme obě... :o)) :o)))

4 komentářů:

Krista 25. ledna 2009 v 14:49  

To srovnávací foto je fakt dobré !!!

Lucka73 25. ledna 2009 v 21:53  

No, nevím - nepřipomíná mi Editku vůbec- ale tebe strašně!!! Ty ses snad vůbec nezměnila!!!

Blaňule 26. ledna 2009 v 1:03  

Holky díky, a Luci, kdo ti nepřipomíná Editku vůbec? Ani Editka samotná??? :o)))) Jakože jestli jsi ji na na té fotce nepoznala, tak jsme si fááákt hodně podobné :o)))

JaninkaD 28. ledna 2009 v 5:58  

Pěkný fotky. A ty jsi normálně pořád stejná. Vůbec jsi se nezměnila!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP