Den 17 - Sobota

>> sobota 17. ledna 2009



Tak noc byla trochu divočejší-na naše poměry-páč Dimečka něco trápilo a vždycky chvilku spinkal, pak se budil a pofňukával, zase usnul a zase vzbudil...Tak jsem mu pak zkusila dát Nurofen, že jestli ho něco bolí, ať se mu uleví...na teplotu jsem ho nešacovala. Potom už spinkal krásně. Ale dnes byl takový teplý, byl nevrlý, špatně jedl...no prostě má fakt teplotu - 38,5. Trochu soplí a pokračuje pokuckávání...
A večer jsme šli na myslivecký ples, tak jsem nervozně pořád kontrolovala mobil, jestli nebude mamka volat...ale byl klid.
Plesat za náma přijeli kamarádi, oproti původnímu plánu, že u nás budou všichni nocležit, nakonec nezůstali ani jedni, ale bylo to fajn. Martin teda obsluhoval za barem, takže jsem byla bez partnera, tančit jsem si fakt nezatančila :o)) Ale v tombole jsem vyhrála dva bažanty a reklamní tričko. Dobrý, ne? ;o)

Jo a asi si řeknete, že jsem ulítlá (teda vy si to asi neřeknete, ale ostatní plesoví aktéři si to možná říkali), ale já nakonec táhla foťák i na ten ples :o)))

2 komentářů:

Krista 25. ledna 2009 v 14:46  

Blani, třistapětašedesátka si žádá své oběti ;))

Blaňule 26. ledna 2009 v 1:05  

Kristy, jaképak oběti? :o))) Taky tam můžu dát tvou fotku, jak se přezouváš a jsi v plesových šatech a teniskách!!!! Hi hi hi

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP