Den 14 - Středa

>> středa 14. ledna 2009



Už tuším od pondělka mě zlobí zub. Můj chronický "prudič", několikráte zanícený, řezaný...jen už bylo dost dlouho klidno. No, tak teď to mám. Sice už to vlastně nebolí, ale jsem pravda malounko nateklá. Martin si dělá srandu, že když mi to do soboty, kdy máme jít na ples, nesplaskne, bude se všude chlubit, že mi dal do čenichu :o))) Nicméně zítra mám plánovanou návštěvy Zuzanky, bude mi dělat otisky na korunku na ten slavnej implantát a na "obyč" korunku hned vedle-jak se mi tak šikovně uštípl ten zub. Tak se to nějak pořeší při jednom.

Lejinka tak strašně prosila a plakala, že chce jít do Hanáčku, že jsme šli. Nemocná není, tak co. No a super, že jsme šli, páč jsem se dozvěděla, že příští týden bude u tety vedoucí doma zkouška krojů a tuším 15.2. budou mít prcci vystoupení na Hanáckém bále. No co vám budu líčit, Lea absolutně nadšená, že konečně půjde na ten ples, jak pořád chce. Prý jako ta Popelka :o))) Vysvětlovala jsem jí, že je to sice paráda, ale ať zapomene, že bude mít ty růžový šatičky z domu. Že tam musí mít kroj, ale že to jsou vlastně jen krapet jinačí šatičky ;o)

No a páč jsme nafoukli matraci-v rámci zkoušky, jestli ustojí nocleh hostů pozvaných k nám na ples-děti to hnedle využily. Je to moooc fajn zábava. Lea skáče kolem, magnetky to natřásá a děsně se tomu všichni řehní. Je krása je pozorovat a jsme zase vždycky tak rozněžnělá. Jsem moc ráda, že je mám, miluju je....

2 komentářů:

Lucka73 16. ledna 2009 v 10:28  

Jo, přesně... dělaj lůumpárny, jeden je v první chvíli i naprdlej, ale za chvíli je rpostě pyšnej, že právě ty lumpárny dělaj....

Krista 21. ledna 2009 v 6:32  

Tak mne napadlo: Kdo měl spát na matraci ??? Byla-li to zkouška pro nás, asi jste měli pozvat celou školku ;-)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP