Den 9 - Pátek

>> pátek 9. ledna 2009



Jsem se zase vyznamenala! Měli jsme poslední kontrolu u fyzioterapeutky v Přerově. vyjela jsem v době, kdy už jsem měla být tam, po příjezdu zjistila, že nemám bundy pro děti, následně pak, že jsem si nedala kartu do foťáku (ještě že jsem měla v batůžku ještě od Silvestra jednu "menší" do rezervy), potom jsem šla koupit magnetkům skleničky na oběd a u pokladny zjistila, že nemám peněženku-ta byla v druhém baťohu, který mi vzal Marťoš k sobě do ambulance....Prostě perla ;o)

No a museli jsme ještě za tím naším tátou, nahlásil, že se ukážeme a obecenstvo nás chtělo vidět a chovat...teda některé :o)))

Jinak předvčerejší kalendářní spor se jaksi snad vyklidnil. Sice jsme si vyměnily ještě pár mailů, kde jsem se opět dozvěděla lecos zajímavého o své osobě, ale dozvěděla jsem se i lecos o té druhé...No, každopádně jsem to neustála a napsala i její mamině-té tátově partnerce-Květě...byla jsem už tak zdeptaná, že jsem totiž volala i švagrové, jestli jsem se i jich náhodou nějak nedotkla...A aspoň tam je to Ok, a reakce spíš naprosto opačné. Uff. Květa byla taky v pohodě.

No a páč je tu docela solidní mráz, ráno tak -18°C a asi byla nějaká mooc příhodná vlhkost...prostě supr podmínky a vykouzlilo to neskutečné "krystaloidní" stromečky :o)))

A zítra jede Martin na naháňku-na divočáky. Jsem mu kladla na srdce, ať se nenechá postřelit a řekl mi jen, že to přece nezávisí na něm. Já vím...no ale neuklidnil mě. Ale nebojte, ono to není nijak nebezpečné, jen že prostě nikdy nevíte, co se může stát, že?

5 komentářů:

Lucka73 9. ledna 2009 v 20:52  

Námraza úžasná!!!

A ostatně - magnetci s "obecenstvem" taky ;o)))

JaninkaD 10. ledna 2009 v 0:25  

To je neuvěřitelný co ten mráz dokáže. Fakt nádhera nádherná.

Ehm, teď mě tak napadlo...škoda že bydlíš tak daleko...bych se k tobě skočila vykoupat a rovnou bych si taky cvakla nějakej pěknej mrazíček, páč u nás nic takovýho néjni:-)))
JaninkaD

Jill 12. ledna 2009 v 1:47  

nádherná námraza!

Anonymní 15. ledna 2009 v 0:36  

Nádherně vychytaná fotka mrazíku....

dib 15. ledna 2009 v 14:10  

tak tu námrazu nechápu.. to nevypadájako námraza na okně, to je fakt stromek poskládaný z jednotlivých vloček.. kde se něco takového stvoří?? nádhera..

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP