Den 27 - úterý

>> úterý 27. ledna 2009


Tatínek naddělává léčením zameškané neodpracované hodiny, takže dnes zůstal v práci až do 19h. Měli jsem první "funkční" schůzku fotokroužku, děti přišla hlídat babička a děda byl tak hodnej, že mě odvezl i přivezl, abych nemusela na kole (stejně přivážel i odvážel od nás tchýňku...)
V kroužku to bude na dlouhý lokte. My máme představu praktických věcí, který bysme chtěli probírat a "učitel" to zase bere snad jak ve škole-začal historií fotografie, dírkovou komorou...všechno trochu rozvláčně a obšírně, pak přidává vlastní zkušenosti-dnes už historické, pro nás ne nezajímavé, ale nepodstatné...prostě tolik času nemám, chci se dozvídat praktický věci. Příště ho budu muset asi trochu pošťouchnout :o))

3 komentářů:

JaninkaD 29. ledna 2009 v 12:43  

Jéé ty se máš! Já chci taky chodit na fotokroužek...tak mi pak budeš radit jo?

Blaňule 29. ledna 2009 v 12:55  

No neblbni, Janči :o))) Jak jsem tak sledovala toho našeho vedoucího, budu spíš přesně vědět, jak se vyvolávaly ČB i barevné fotky před 30ti lety, jaké byly záludnosti, jak firma první jakosti papírů dala na export, druhé Fotografii a až ty třetí byly volně k dostání....Kde co, jen ne to, jak fotit. Než se dopracujeme, jak správně nastavit clonu a čas...a vůbec...

JaninkaD 30. ledna 2009 v 1:49  

Hi hi...mi to připomíná střední školu, kde jsme se každej tejden dvě hodiny šprtili teorii okolo počítačů...a v dubnu jsme ty prokletý bedýnky slavnostně POPRVÉ zapli.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP