Den 28 - středa

>> středa 28. ledna 2009



Lejinka měla zase Hanáčka a fakt už nacvičují poctivě na to vystoupení na plese. Chvíli jsem zůstala a koukala se, byla jsem vyjímečně bez magnetků-táta dojel dřív a nechala jsem mu je doma :o)
Teda nevím, nevím, co bude ta naše treperenda na tom plese předvádět. Ne že by jí to nešlo, ale nezvedala kolena, když měla, když měla mít ruce za zády, na zadečku, tak je měla vbok... :o)))

A přijela jsem domů, Marťa spravoval zábranu na schodech a Dimeček mu pomáhal.

A schválně-kdo pozná, co je to zač na té druhé-první fotce??? :o))

8 komentářů:

Krista 29. ledna 2009 v 22:44  

Vlčí bob?? Tedy jeho semeník nebo jak se říká tomu lusku. Což ??

Blaňule 29. ledna 2009 v 23:30  

Kristy-eee :o)) Vedle jak ta jedle ;o)

Krista 30. ledna 2009 v 0:50  

Ale něco rostlinného to je, že ?? Žádný uschlý slimák. Nebo si něco pekla a nepovedlo se Ti to ;-DD

Blaňule 31. ledna 2009 v 11:36  

k teď jsi mě fakt rozesmála :o))) Hi, hi, hi!!! Ale teda no dovol??? Prý pekla a nepovedlo se, tsss! ;o)))

No, rostlinný to je, je to ovoce...tamarind ;o)

Krista 31. ledna 2009 v 13:08  

Aha, hned jsem si to zadala do vyhledávače, abych se něco o tom dozvěděla. Na to bych teda opravdu nepřišla :o)))

Lucka73 31. ledna 2009 v 22:08  

A ani se neptejte, CO to připomnělo mně...!!

Já bych to teda do huby nevzala, velebnosti....

Blaňule 31. ledna 2009 v 23:00  

Teda Luci, tys mě zase dostala!!! Se můžu smíchy potrhat, ale musím uznat, že "TO" to připomínalo i mně, když jich bylo na talíři původně foceno víc a všechny neoloupaný.
Tak jsem pak zvolila variantu-jeden natur, jeden vylouplý dužnatý a takové ty "cévky" z něj. (uvnitř to teda ještě má jakoby druhou slupku-jakoby fazolovou-a v ní teprvá semínka)

Krista 1. února 2009 v 22:03  

Luci, nebudu zapírat, že to bylo taky to první, co mne napadlo. Ale říkala jsem si, že tolik odvahy by Blaňule neměla ;-)))

Blani a vyloupnuté to vypadá jako ta větev ??

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP