Den 15 - Čtvrtek

>> čtvrtek 15. ledna 2009


Ještě že mám za tu zubařku Zuzanku! Já mám fakt docela děs ze zubařských inštrumentů a tak vůbec...Ale takhle se bojím mnohem míň :o))
V poledne přišla tchýňka hlídat děti, měla navařeno pro všechny, vše nachystáno, čajíčky uvařeny...A já vyjela. Zuzka "obrousila" patřičně co bylo třeba, otiskla mé čelisti a užili jsme i srandy. Páč tam byl taky onen Dr. , který mi implantoval ten "šroubek" a v jednu chvíli se jal spravovat onu vodní-vzduchovou střičku, či jak to nazvat...no zapomněl, že je tam tlak vody, rozšrouboval to, šroubek, pružinka i jeden píst vystřelili, voda pravda krapet stříkala vůkol...A my všichni pak aspoň 10 min lozili po kolenou a hledali ony součástky. :o))) Všechno se našlo, takže konec dobrý, všechno dobré.
Jo a ještě mi Zuzajda mrkla na ten absces od zubu a opíchala, řízla, ...fuj!!! Dala drén a dobrý. Jestli se to tak dá říct, že?

Foto-popisovala jsem Leontýnce, jak nám chodí ten ptáček na bobulky a že když bude zticha a vydrží....Tak holky čekaly :o))) A fakt se dočkaly

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP