Den 30 - pátek

>> pátek 30. ledna 2009


Tchán si jel včera v podvečer podruhé zahrát tenis. Jel se známým, ten si nechal tašku v autě, jen přes ni hodil bundu. Nějaký výtečník byl nenechavý, rozbil zadní okýnko auta a vybral ho....a milému známemu stihl z karty utratit 50 000,-. To je fakt mazec!!! Dacan!!!

Já jela dopoledne konečně nechat si "usadit" korunky-na implantát i na ten vedlejší zub. Takže po děsně dlouhé době jsem opět plnochrupá, jak poznamenal můj milovaný choť :o)))
A děti opět blbly v bazénku s míčkama a holky dělaly "berany duc"...je nádhera je pozorovat, jak si hrají, jak se milují, jak jsou šťastný.....

2 komentářů:

Krista 31. ledna 2009 v 13:11  

S tou taškou - dost veselý příběh. Skoro bych nevěřila, že se to ještě děje.
A berany, berany duc je fakt prímová hra. Naše děti to taky bere.

Lucka73 31. ledna 2009 v 22:10  

No, teď maj totiž úplně úžasný období - jsou k pomilování, k sežrání... (a na zabití :oDDD)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP