Den 22 - čtvrtek

>> čtvrtek 22. ledna 2009


Je to se mnou fakt děsný. Už jsem zase nic nevyfotila. Ani ty děti. nějak mi to přijde pořád stejný, nemáme nový zážitky či co.... Tak jsem aspoň vyfotila obrázek, který jsem našla při úklidu-moje fotka, dělaná ještě starou Praktikou a v době, kdy mi bylo asi 16-17....Na chalupě byly takový hezký louky u lesa, děsně mě přitahovaly....Kdybych tu fotku vytáhla z rámečku, bylo by to lepší, nebyly by tam takový odrazy...ale když já jsem fakt nějaká nemožně líná :o(((

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP