Den 21 - středa

>> středa 21. ledna 2009


Dneska ráno najendou BUM!!! Došlo mi jako nějakým zábleskem, že já trouba celou dobu zapomínala odečíst dětem 0,5°C. Že jsem vlastně neměřila v podpaží. Jsem já to ale mimoň! Takže Dim neměl 38, ale jen 37,5...no, hned mi to zní líp :o))
JInak už jsou oba dobří, ale pokuckávají a trochu rýmují ještě pořád. A je mi už smutno po Lejince. Vždycky ji jdu jen odvést do kroužku, chvíli se projdeme, pokecáme, ale chybí mi.

Jo a dnes byla první-zatím informační- schůzka ohledně Fotokroužku. takže teda konečně vylítáno, že bude. Akurát pán, co nás povede je zapřísáhlý odpůrce digitálů. takže pořád jede na kinofilm, ale principy jsou stejný, tak my jeho občasné komentáře, že umění není fotku najít, ale udělat, my to zkousnem :o)))

Eukalyptová silice-v jejím znamení jsou současné noci. Nakapaná do krajů postýlek a otevřené okno, aby byl chladný a vlhký vzduch....tak jsme lahničku vyfotila na střešních taškách. Nic jiného a tak rychlého mě nenapadlo ;o)

2 komentářů:

Krista 29. ledna 2009 v 1:37  

Zdarec, kdo bude chodit do fotokroužku?? Ty nebo Lejinka ??

Blaňule 29. ledna 2009 v 1:53  

No dovol!!!! Ty jedna!!! samo že já! Já se potřebuju něco naučit, páč vůbec nerozumím třeba ani popisovým charakteristikám objektivů...takže až se budu orientovat, začnu pokukovat po nějaké zrcadlovce....Ztaím se mi líbí třeba Nikon D90...ale to možná jen proto, že Nikony mám ráda a na tenhle typ jsem zrovna narazila :o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP