Den 11 - Neděle

>> neděle 11. ledna 2009



V pátek měl taťulda (tchán) narozeniny. Tak dnes jsme byli pozvaní na oběd a přáli jsme mu...s dárky je to vždycky problém, všechno mají, co chtějí, to si koupí....Tak mu Martin nalložil Hermelín a dal mu ho ve sklenici....To byl ale ohlas!!! :o))) Hniha moc nezaujala a naše DVD z plavání a natáčení pod vodou bylo taky ještě dobře přijato. Takže nakonec dobrý ;o)

Odpoledne pak přijela kámoška s rodinkou. Děsně dlouho jsme se neviděly, naposled před víc jak rokem. Děti jí mezitím strašně vyrostly. Ty naše asi taky, ale to mi tak nějak nepřijde ;o) Lejinčin vrstevník Tobík je o hlavu vyšší než ona a Dorotka, která má 2,5 je s ní tak nastejno.....No, co se pořád divím, máme to tak vždycky.

1 komentářů:

Lucka73 16. ledna 2009 v 9:09  

No jo, jste prcci prťaví.. a co????


A fotka Editky s babičkou -super generační!!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP