Den 31 - Sobota

>> sobota 31. ledna 2009


Včera při lepení zubů jsme se se Zuzajdou domluvily, že vyjedeme někam na nákupy. Tatínek dostal úkolem ohlídat a obstarat děti. Oběd měli navařený-všichni, děti jsme mu předala do péče přebalůené, převlečené, nasnídané....a vyrazila jsem. Už trochu sněžilo.
Jely jsme se Zuzkou do Olympie do Olomouce, vtipně jsme si koupily stejné kalhoty-ona si je vybrala a mně se sice líbily víc jiné, ale žádné mi nesedly, všechno bylo velké...jen ty stejné jako vzala ona mi byly. Pak jsme se zase shodly při výběru takové chlupaté vestičky...No jestli si v tom někdy vyjdeme společně, budeme fakt komická dvojka :o)))
Na oběd jsme se vrátily k Zuzance domů, udělala lososa a dost jsme si pokecaly. Moc si vážím toho, co všechno mi řekla, že se mnou o tyhle osobní intimní starosti a záležitosti podělila.
Byl to moc fajn den, jsem taková vyventilovaná.

Na první fotce -
to je část Agáty-Zuzčina "lustru" v kuchyni. Podle designera má prý představovat květ agáve...takže Agáta :o)))
A druhá - pořádníček Lejinka si uklízela hračky. Skoro celou bednu přestěhovala-prý aby Prťata nedělala binec :o)))

4 komentářů:

Krista 31. ledna 2009 v 13:05  

Teta to byl dobrý nápad vypadnout na ty nákupy !! A fotka je opravdu dobrá! Neměla si prozrazovat, co to je ;-))

Lucka73 31. ledna 2009 v 22:12  

Souhals - nikdy bych to nepoznala - divně nasvícenej "očesanej" deštník... (tímto se Agátě omlouvám....)

A Lejinka je šikula - nejni nad to, když se maj děti rády a uklízí hračky (doufám, že večer taky projevila takovou aktivitu, když bylo třeba všechno dát zpátky do bedny....)

Jindra Krobová 1. února 2009 v 10:57  

ta první fotka je fakt super!

JaninkaD 2. února 2009 v 6:44  

Ha, to je naprosto úžasná fotka!!! Už jsem myslela, že to bude další kvíz. Zase bych neznala odpověď, jako minule.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP