Den 29 - čtvrtek

>> čtvrtek 29. ledna 2009



Já fakt nevím, jak nejlíp ty naše cvrčky malý sladit se spaním a jídlem. Edinka spí po obědě i 3 hodinky, Dim 1,5. Edi mě pak limituje v odchodu pro Leu do školky-nestíhám to, letím, přicházím na poslední chvíli...Když je dám spát dřív, Edi sice usne, ale zase Dim dělá binec a vyřvává a ne a ne spát. A když s ním počkám, a uložím ho později, bude mít zase hlad...A dělat všechno na dvakrát-krmení, ukládání...to se mi taky moc nechce. No, však ono se to nějak vyvrbí, že? :o))

Dnes jsem si řekla, že musím vyfotit Radimkovy zoubky. jak mu KONEČNĚ nějaký rostou!!! Má skoro rok a půl a ještě před necelým měsícem měl 2 jedničky dole a začínala se klubat dvojka nahoře....A teď už se klube druhá horní dvojka, jedna dolní a máme i lezoucí obě horní jedničky...Jen teda Šuligaťa se netvářil moc nadšeně-posuďte sami :o))

A Lejinka měla Sokol-rozdávají si do deníčků razítka-obrázky

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP