Den 7 - Středa

>> středa 7. ledna 2009


Tak snad všichni už fotili vločky. Lucka, Janinka....tak já musím taky. Dopoledne jsem se jala to provést. Nic moc, takový makro můj aparát nezvládá a taky jsem si nachystala kontrastní černou podložku, kam jako nechám vločky dopadnout a pak je vyfotím....ještě byla teplá a vločky hnedle tály. Nechala jsme ji venku vymrazit, ale to už pak zase nic nepadalo. A taky děti nadávaly.

A taky jsem řešila dost nepříjemnou věc po mailu-dcera tátovi družky se do mě dost nevybíravě obula kvůli kalendáři, který jsem dělala. přišlo mi fajn, že když už ho budu dělat, nedělat ho jen s náma, ale přidat tam i její děti...No chyba, obrovská chyba. Obvinila mě, že: jsme tam přes půl stránky a jejich děti jen "příštipkaří", že jejich děti jsou tam jen na jedné, nebo dvou stránkách, že mě nikdo nenutil to dělat, že jsem je tam raději neměla dávat vůbec, že jsem nepostavila rovnocenně jejich a naše děti,.....ovšem ve finále mě dostala absolutně a to jsem teda hooodně obrečela. Cituji-kopíruji:
"Co mi ale vadí ze všeho nejvíc je to, že jsem ti naletěla...já jsem opravdu věřila, že to uděláš objektivně, asi nepatřím do dnešní doby, pořád věřím lidem, tedy aspoň těm, kteří by měli mít ke mě blíž než ti úplně cizí...ale ty jsi nejspíš jen chtěla ublížit mé mámě, vím, že jí nemůžeš přijít na jméno, a bylo ti úplně jedno koho k tomu zneužiješ..."

No, nemůžu si pomoct, zavání mi to až paranoiou. Nemusela jsem se s tím dělat, mohla jsem jim dát ten samý kalendář, co jsem dělala nám. Jen jsem chtěla víc potěšit, myslela, jsem, že to bude lepší. Dělal jsem to sama, přišla jsem s tím nápadem sama, platila jsem to sama.....proč se vůbec rozčiluje? Opravdu nechápu, proč není ráda, že jsem na ně myslela a dala je tam taky? Proč? Proč se do mě takhle hnusně naváží a uráží?????? Kdo by chtěl kouknout, jak to vypadá, může >TADY< Ještě jen podotknu, že jsem použila skoro všechny fotografie, co mi poslala (krom dvou) a jednu použila dvakrát.

No, nicméně nějakou fotku vloček mám i tak, vyfotila jsem je nakonec na okenním parapetu. A přístě se budu snažit, aby to bylo lepší.

6 komentářů:

Lucka73 7. ledna 2009 v 11:53  

Vločky parádní!!!!

A nebéééč..... Jestli se ten kalendář nelíbí - šak nemusí nikde viset.... A ty se nemrač na svět - na světě je krásně - spousta lidí si navzájem ubližuje vlastně nechtěně - prostě jen proto, že sami mají nějaký trápení.....

Bude zase dobře, uvidíš!!

JaninkaD 7. ledna 2009 v 12:38  

Mě teda ty vločky připadaj naprosto super.
Kalendář zamrzí. To chápu. Člověk se s tim dělá a pak dostane takhle po hubě...škoda. Když se jí nelíbí, nechť si vyrobí vlastní, a muže si tam nacpat svejch fotek třeba bambilion...nebo i dva!

JarčaSaN 9. ledna 2009 v 6:31  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
JarčaSaN 9. ledna 2009 v 6:34  

Blani, nebreč, lidi dokážou být zbytečně jedovatí.
Nervy za to vůbec nestojí, vím, že to dokáže hodně mrzet, ale říkej si, že co tě nazabije, to tě posílí.
já už ti kalendář chválila, když si ho ukazovala a právě mi vůbec nepřišlo, že bys protěžovala svoji rodinu, když je málo fotek, tak co máš dělat.
Příště je lepší se na všechny vyprdnut dělat si na "svém písečku".
Taky jsem se hodně v rodině spálila, snažila jsem se pro každého dobře, ale už to nedělám, sice mě pomlouvají, že jsem se změnila a starám se jen o svoje, ale je to mnohem lepší, tady se ta investice vrátí.

Verule 11. ledna 2009 v 11:17  

Blani ten Tvůj kalendář je prostě suprovej a na ostatní se vykašli je to jen závist.
Jo a nemohla bys mě to naučit? prosíím!!!
Když bych s tím teď začala třeba to do vánoc stihnu:-)

dib 15. ledna 2009 v 14:07  

krásné, parádní vločky!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP