Den 4 - Neděle

>> neděle 4. ledna 2009



Dnešek byl děsně fajn den. Suprovej, jsme vysloveně nadšená a nadmíru spokojená....

Dopoledne jsme sice s malým skluzem, ale přesto dostatečně včas vyjeli směr Vyškov-Aquapark. Dětičkám se moc líbilo, Lejinka byla moc spokojená, pěkně skákala šipky a plavala, Editka byla taky pořád veselá, jen Dimeček klasicky hučel-asi se mu zdála studená voda. Proběhli jsme i parní saunou a zase šup do vod...Pak jsme vyjeli k sestřence, mrknout se do jejich nového domečku-jsme ostudy, bydlí už skoro půl roku a my tam ještě nebyli. Moc fajn posezení, pokec, púrostě příjemná návštěva, krásnej den. A to ještě večer po návratu domů zašla kámoška s manželem a Terezkou-Lejinčinou největší kamarádkou-na chvíli na kukandu. Holky si pohrály....a já jak nabízela piškotové brumíky a otáčela jsem se s talířem, vlítla mi do toho Lejinka, která nečekaně vstala a já ji svihla těsně pod obočím. Má to chudina trochu natržené, krve ale moc neteklo. Bolet to ovšem muselo slušně a já můžu být leda ráda, že to nebylo do oka.

3 komentářů:

Verule 6. ledna 2009 v 11:45  

Blani vy jste šikovní plaváčci, obdivuju Tě jak to všechno stíháš.

Lucka73 7. ledna 2009 v 10:17  

No, já přímo žasnu -asi bych se všema bazén nedala (no, ostatně já ani sama ne :oDDD)

Blaňule 8. ledna 2009 v 3:25  

Nežasni, nežasněte!!! kdo myslíte, že nás fotil? No přece tatínek byl s náma!!!! A taky, Lea plave sama, jen se musí kontrolovat, aby nedělala blbiny a nepřecenila se...

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP