Den 13 - Úterý

>> úterý 13. ledna 2009




Tak vám nevím, jestli jsem to včera krapet s tím plavčem nepřepískla. Lejinka byla maloulinko soplící už tehdy a bazén jí asi trochu přidal. Dnes mi ve školce řekli, že soplí hodně a že i pokašlává, jestli bych ji nenechala doma. Jenže záhadou je, že jak jsme přišly domů, už skoro žádná rýma není....A i to jen vodová. Ale zítra si uděláme hezkej den. Budeme mít na sebe snad i trochu víc času než běžně, když je ve školce.
Jinak jsem vytáhla večer vysavač. Tatínek byl opět kdesi-zase zastupitelstvo a rada-takže nemohl uklidňovat Dimíka, kterýžto se jaksi nepochopitelně začal bát nejen psů, ale i vysavače, fénu....Trumbelín před ním ale neutíká, nechodí se schovat. Pořád je mu v patách a přitom čím blíž, tím větší křik :o))) Zato Edinka-to bude hospodyňka!!! Musím jí to vždycky půjčit a ona je děsně zodpovědná ;o)

No a místo těch krásných stromečkovitých námraz musím vzít za vděk třeba tímhle lehounce ojíněným kolíčkem. Není to moc dobrá vizitka, co? Takhle v lednu mít kolíčky na šňůře venku...:o))) :o)))

2 komentářů:

Lucka73 16. ledna 2009 v 10:26  

:oDDD u nás se bojí Peťulína, kdežto Míra mi ho neustále krade ze skříně a vykramařuje po bytě....

Mimochodem, dneska si jen tak přitáh do obýváku za zástrčku toustoavč - nevím, nač jsem kupovala tahací hračky pod stromeček.. :oDDD

Blaňule 16. ledna 2009 v 11:47  

Tak to je fakt náramná bžunda!!! Se tu směju fakt od srdce, při té představě ;o)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP