Den 20 - úterý

>> úterý 20. ledna 2009


Je nějaký divný, že má Dimík už druhej den (rozuměj po opadu těch vysokých teplot, těch 39, co měl v neděli) pořád 38 °C. Už by sakryš měl být přece lepší!!! Jinak je normoš protivnej, není zvlášť ochotně, ale jí. Edinka byla Ok, jen ji v poledním spaní Radimek probudil, takže asi nebyla odpočatá, obedvala ještě hezky, ale pak ji to jaksi postihlo a začala brečet. Pořád řvala, nic ji nezajímalo, chtěla se jen chovat a nejlíp s ní chodit, nebo se aspoň pohupovat...Byla k neuklidnění, myslela jsem, že mě z ní trefí. IUž jsem chtěla mazat k Dr, ale ona je tam od až od 3, je hezký že až do 6, ale to už zase nefunguje labina, abysme něco zjistily z KO. Takže jsme nakonec usoudila, že zkusíme vyjet ven, jestli se nezoptýlí. Kupodivu to zabralo, po posazení do kočárku její 2 hodinový řev ustal okamžitě. Byla vážně unavená, hned začala zavírat očka. Ale pořád bystřila, jak něco zaslechla, hned nakukovala, koho jsem to pozdravila....Pospávali nakonec oba. :o)) Stejně ale po návratu zase jen řvala a usínala mi pořád v náručí, už jsme byla doplašená, žes e tak ztrácí...nakonec-páč konečně měla teplotu-38.6-jsem jí zkusmo dala Nurofen a do půl hodinky to byla zase naše usměvavá Edi. 3la spinkat a je klidná. Tak snad bude zítra dobře, jinak ráno valíme k DR.

A při větrání prdelek mi ti cvrčci přišli děsně legrační. Ty jejich nožičky hubený...na fotkách to jaksi tak nevypadá, ale jsou fakt takoví drobouncí...

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP