Den 12 - Pondělí

>> pondělí 12. ledna 2009


Když jsem dávala dopoledne magnetky spinkat, všimla jsem si ve sněhovém poprašku ptačích stop. Hned vedle byly i kočičí, chtěla jsem to vyfotit...a pak přiletět sám autor oněch otisků. Chodí nám tam na bobulky přísavníku :o)))

Jinak jsme byli dnes prvně plavčit v dalším kurzu. Všichni, celá rodinka. Vyzvedla jsem Leu ze školky, fofrem jsme mazali na plavčo, tatínek si odskočil z práce, odplaval s malochama (Edi byla naprosto v pohodičce, oproti tomu, co bylo před Vánoci-nebe a dudy. Ovšem zase řval radimek-byl ospalý, usnul v autě a já ho musela budit...), Lea čekala u bazénku. Šla hned po nás. Ale psina byla, jak každých pět minut stratovala a hnala se do bazénu, že ona už jako jde a těžko jsem jí vysvětlovala, že musí ještě počkat :o))

2 komentářů:

Lucka73 16. ledna 2009 v 9:09  

Zajímavá fotka - ten pohyb.... príma

Blaňule 16. ledna 2009 v 9:19  

Díky, od tebe mě to vždycky potěší dvojnásob. Ale buď ujištěna, že jsem to neplánovala, prostě jsem cvakla zrovinka, když ten opeřenec protáhnul "krovky" :o))) I tak jsem ráda, že jsem to zachytila

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP