Čtvrtek 6.11.

>> čtvrtek 6. listopadu 2008


Normální den-dopoledne do města, nakoupit, oběd...a pak zase začala honička-na kole s vozíkem do školky...ze školky domů, nakrmit prťata, dát spát....na kole zavézt Leu do Sokola...zpátky...a za půl hoďky zase pro ni...a zase domů.
Ufff, propotila jsem tři trička, nic jsem neudělala a ani si nemůžu postěžovat, páč slýchám jedině, že jsem si to vymyslela sama, že tam malá přece vůbec chodit nemusí..... Jenže ona chce a já chci, aby měla zájmy a aby byla spokojená. Takže radši mlčím, i když je to fakt opruz. Ale co do dětí vložíme, je určitě nejlepší investice a snad se mi to jednou vrátí. ;o)))
.
Zítra mají vystoupení na Akademii-taková přehlídka škol a kroužků-takže budeme určitě pyšní oba, že je tam ta naše treperenda na pódiu.


Fotky? Opět co mi přišlo před objektiv-Kamarádčin chlapeček v starožitném kočárku a moje banda se zahleděla do pohádky před spaním.

1 komentářů:

Lucka73 7. listopadu 2008 v 9:04  

Ta večerníčková je bombastická!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP