Sobota 29.11.

>> sobota 29. listopadu 2008


Vyjela jsem si s kamarádkou Zuzankou (ano, tou mojí zubařkou) na vejlet do Olomouce. Nic konkrétního, jen projít vánoční trhy, pokecat, vyventilovat se, někam se stavit na jídlo....Naši manžílci tam měli kongres, takže jsme ten oběd podnikli hromadně. Byl to moc fajn den. Jen Zuzka závěrem prohlásila, že je děsně utahaná :o))) A to nebyla sama s dětma a celý den ;o) Jo, jo, já bych zase byla vyřízená z její práce.

Jinak mi večer Martin mírně referoval o přednášce Doc. Koláře-věhlasného fyzioterapeuta...Je to fakt děsně zajímavý, to zřetězení svalů, které používáme k nějaké činnosti-třeba popis vlivu zapojení bránice a pánevního dna na nitrobřišní tlak, kterýžto je antagonistou zádovým svalům (ano, ano, ne břišní svaly, ale ten tlak!!!!). Nebo pojednání o tom, že třeba oštěpař při vrhu musí udělat tohle a tamto a že kdyby třeba jen jazyk nezatlačil do té správně líce, tak jeho výsledek bude znatelně menší.....
A že mám dnes narozeniny-to jsme nikdo neřešili. Taky proč, že? Už několikátý rok je 25... :o))

Takže-Zuzanka s magnetkama-že by jí slušeli?! :o))))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP