Pátek 28.11.

>> pátek 28. listopadu 2008



Dopoledne jsme se zase pohádali s Martinem. Pořád to samé, pořád dokolečka, pořád o ničem...Z mýho pohledu o ničem. Já mu přece taky pořád nevyčítám všechno, co nestihl, nezvládl... Už mě to fakt nebaví se pořád obhajovat. Přijde mi, že závěrem hádky to často trochu pochopí, můj pohled na věc a že to není tak jednoduchý, jen řečnit a vyčítat. Ale co je to platný, když příště na mě vylítne zas. Dnes ale asi šel víc do sebe-závěrem mi řekl, že mě má rád. No, už dlouho mi to neřekl. Tak to aspoň k něčemu bylo, to vztekání se ;o) Potřebovala bych to asi slyšet častěji. Rozhodně častěji, než jeho věčné kritiky.

V podvečer se na náměstí rozsvěcoval Vánoční stromek. měl tam být nějaký program a asi i byl, ale v davu se s kočárek, ještě k tomu dvojčecím, protlačuje velice těžce, ozvučené to měli prachmizerně, takže jsme neslyšeli vůbec nic. Ale Leontýnka se bavila, měla tam kamarády...Nutně potřebovala blikací růžky na hlavu, pak balonek, perník....

A závěrem byl i ohňostroj.
Ta fotka ke mně cosi vyzařuje. Přijde mi to jako záblesk Božího světla, nebo něčeho takového. Taková žhnoucí jiskra života, naděje.....

Jo a zítra ráno v 8h 10min si na mě můžete vzpomenout. Bude to zase o rok víc, co jsem spatřila tento svět a maminku a vůbec.... ;o)

3 komentářů:

Lucka73 28. listopadu 2008 v 21:45  

S Martinem se nedohaduj ;). Radši mu sama řekni desetkrát, že ho miluješ - třeba to taky potřebuje slyšet... A obě moc dobře víme, že je to pravda pravdoucí ;)

A my chcem jít na rozsvěcení dneska - doufám, že z toho Miška bude aspoň něco mít.... :o))))

A já na tebe myslím už od rána, snad tu osmou nezaspím ;)

Tak přeju aspoň takhle dopředu - všechno nejlepší tobě a tvým rodičům (mamince obzvlášť!!!)

Blaňule 28. listopadu 2008 v 23:29  

Teta, moooc děkuju. Zase jsem si o cosi starší, ale je to jen pomyslné číslo. Prakticky jsme jen o měsíc "dál" než před měsícem třeba, že ;o)))

A Miška si to určo užije. Budou tam nějaký atrakce, děti....

Anonymní 29. listopadu 2008 v 14:16  

Blani nezlob se že jsem prozradila Tvoje narozeniny. A přeju víc spokojených chvil než těch hádacích.
Je úžasné vidět dětské oči když se rozsvěcuje vánoční strom.Verule

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP