Úterý 4.11.

>> úterý 4. listopadu 2008



Jako každé úterý jsme i toto byli s prckama v plavání. Editka opět nadávala, ale aspoň už ne hystericky. Musíme prostě vydržet, až se to zase zlomí. Znám to, dělají to snad všechny děti ;o) A jupííí-konečně došlo DVd z natáčení pod vodou i CD s fotkama...teď nějak nemám čas to probírat a vybírat, ale určitě sem dám nějakou fotečku! Na přebalu jsou opravdu úžasný a já jsem vysloveně nadšená!!!

No a odpoledne, když jsme šli pro Lejuli, dala jsem prvně Edindyně capáčky-botičky (mají gumovou tenkou podrážku). Když už doma celkem pobíhá, tak ať se trénuje i venku. No, byla trochu vykulená, pozorovala všechno kolem a rozhlížela se, ale capká opravdu legračně :o)) A jinak jsem využila včerejšího motivu a nachystaného světelného komínu a vůbec všeho...jen jsem před to frkla takový barevný staniolový pytlík....:o)))

2 komentářů:

Lucka73 4. listopadu 2008 v 21:11  

Editka vypadá teda důležitě!!! A nějak se m izdá, že "vytáhla"- to se mejlím, nebo jak to je?? Je najedno taková veliká.....

A klubko se povedlo - to vypadá zajímavě. Možná bych zvolila jinej podklad... ale jnak zajímavá fotka!! Se snažíš víc než já ;))

Blaňule 4. listopadu 2008 v 23:53  

Jo, tak teto, s Editkou zdání spíš klame :o))) Nebo teda našich 71 cm se asi nedá považovat za "vytáhnutí", zvlášť, když to máme ve 14 měsících.

A za klubko moc díky! Podklad-myslíš tím tu kožešinku, na které je, co? Když mně nic zajímavějšího nenapadlo. Jakože nic, co bych měla doma.Tohle mi přišlo aspoň netradiční ;o) Ale trocha invence mi nezaškodí, začnu přemýšlet, fakt!!! Papa

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP