Sobota 1.11.

>> sobota 1. listopadu 2008


Výborně, takže kvůli včerejším léčivům mně podaným mi bylo doporučeno tak 1-2 dny raději nekojit. Prima, ještě že mám doma jakési reklamní vzorky "umělého" mléka. Jenže ouha, jak ti naši prcci nejsou na nic zvyklí, tak to prostě nevypijí z ničeho. Zkouším flašku s "Jupíkovým" uzávěrem-Dim nic, Edi trochu, ale asi nechutná; dobrá, zkusím tedy klasickou lahvičku s dudlíkem-Avent-Dim vůbec nechápe, že by měl sát a ani když mu vymačkávám trošky do pusiny, ho to neoslovuje; třetí pokus-normální kalíšek-trochu vypije, ale nadšený není a najezený taky ne, prská, prchá....prostě sukces se nekoná a já vyměkávám a po konstatování Drahého chotě, že to moc řeším, že po takové době už v sobě z těch léků nemám zhola nic, normálně nakojím.

Po obědě ovšem zjišťuju, že se mi dělají jakési červené fleky v pruhu pod švem "tepláků" v pase. Kalhoty jsou to starší, prášek nový taky nemám....říkám si, že možná jen po včerejšku je ta kůže nějaká citlivá. Beru si dithiaden, který mi dali včera v nemocnici a po splnění nejnutnějšího si jdu lehnout, páč se cítím docela unavená. Spím asi 2,5 hodinky a když se pak na sebe mrknu-vidím to, co vy na fotce. Antihistaminika nezabrala. Alergie se zdá zase míň pravděpodobná....
Červená skoro všude, prakticky všude tam, kde jsem nebyla včera a místa osypaná dnes odpoledne jako první už jsou OK. Během 2 hodin jsem opět zase prakticky úplně normální (včera možná taky ani tak nezabraly léky, jako spíš to odeznělo možná samo...) Ovšem co to má být, to netušíme. Nic mi není, ani nebylo..krom toho osypání. Hmmm, co si o tomhle mám myslet...?

1 komentářů:

Lucka73 3. listopadu 2008 v 1:59  

No, tééda, zajímavá indiánka!!! ?o)))

Ale ta "krmící" a nadšená fotka - ta prostě nemá chybu!!! :oDDD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP