Neděle 9.11.

>> neděle 9. listopadu 2008


Když už jsme bohužel bez pejsků a dědeček je má dva, stejně jsou pořád sami na dvoře a Gorečka si děda brává s sebou ven víc-už přece jen lovecky malounko pracuje, tak jsme si půjčili na dnešek Chipa. Lejule pořád pobíhala, volala: Chipe, Chipíku!!!! Až mě z ní hlava bolela. Radimek se zase hafíka bál. Jak byl poblíž, řval a prchal...Chipa to lákalo, jakoby ho chtěl utěšovat a pořád ho olizoval....což ovšem Šuligaťa nesl s nevolí a řev sílil....Ale bylo to legrační, jestli to tak můžu říct. A nutně už nějakýho pejska potřebujeme, páč aby se mladík pak nebál pořád, že :o)))

1 komentářů:

Lucka73 17. listopadu 2008 v 5:44  

Jéé, to je bomba - Peťulka se u našich tak zamlovala do psa, že se naučila říkat "haf" (a říká to na všechny zvířata - koně, ovce, krávy, ale taky kachny nevyjímaje...) - ale rozhodně z nich má radost (když jsou v dostatečný vzdálenosti a nebo namalovaný... :oDDDD)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP