Pondělí 17.11.

>> pondělí 17. listopadu 2008



Máme svátek-ten státní!!! Je fajn, že je tatínek zase někdy doma. Jen teda se trochu zdržel po návratu ze služby. Spěchala jsem na auto, měla jsem jet do Přerova k zubařce. Jak mám už ty dva týdny ulomený zub....Ještě že je Zuzanka tak báječná a můžu se s ní takhle domluvit. No, jinak nic extra příjemného-zubaře se bojím, jak čert kříže. Jak jsem čekala, je to tak na korunku, takže umrtvila-má extra malinký inj.automat, mini dávky anestetika, účinek okamžitý...stejně to bylo fuj tabl. Zuzajda zub odbrousila, nervy vytráhla, kanálky vyčistila, rentgenem zontrolovala...však to možná znáte. Jen teda hned vedle toho torza mám jít v Pá dělat ten implantát. Takže teď je tam ďoura jako vrata a korunka se bude dělat až zároveň s tou na ten titan. No co už.

Jedna dokumentační-ordinační-při odchodu :o)))

A dnes jsem dala Lee foťák do ruky a vysvětlila jí, kde co má vidět, co stisknout...a sice to není první a jediný pokus, ale tenhle jí vyšel :o)))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP