Čtvrtek 27.11.

>> čtvrtek 27. listopadu 2008



Jsem zlá. Děsná. Byla jsem zase jednu chvíli hodně ošklivá na Lejinku. Prostě mi vytekly nervy, to věčné dohadování, nestíhání...Nebyla jsem schopná se s ní domluvit, jak půjdeme do sokola, až se rozmyslela, že teda pěšky, nebyla schopná se obléct, obout...nestíhaly jsme, tak jsem je musela všechny "instalovat" na kolo a do přívěsu, jenže jsem nemohla projet z garáže, páč tam stálo auto....a vytekly mi nervy. Je mi ze mě trochu zle. Já si tu mou malou princeznu ani nezasloužím, vždyť ona za to vlastně ani nemohla, to já jsem si to měla líp zorganizovat a počítat s tím, že to prostě nebude jak bych chtěla....Ach jo, jsem se jí sice pak omluvila, ale stejně. Víte co mi na to ona řekla? Řekla: "Mám radši, když se směješ"

Jinak dobrej den, vytáhnutí stehů u zubařky bylo OK, pak jsem pochodila trochu po Přerově, nakrmila děti a jela domů. Vyfotila jsem si je při nákupu v DM drogerii ( dle vzoru Lucky-jinak by mě nenapadlo si todle fotit :o))) a pak jsem si zvěčnila při zpáteční cestě zvláštně rostlé stromy, které mě už delší dobu fascinují a nikdy nebyl čas je fotit-jezdíme tudy jen s Martinem-sama normálně jedu jinudy. Světlo děsný, žádnej kontrast, zataženo, pochmurno....Bude to chtít ještě jednou, až bude líp.

3 komentářů:

Lucka73 27. listopadu 2008 v 13:54  

Blani, to bude dobrý..... oni chápou víc, než se nám zdá. Když vidí, že lituješ - a že vlastně nejsou příčinou toho, co se děje - chápou to.. možná ne, PROČ to tak je, ale že se to občas stane a že ta zloba není mířená proti ní.

A ty se nemuč - za každý "ujetí" nervů ze sebe dostáváš tisíce okamžiků radosti a pohody... fakt!!

A mimochodem - magnetkům to sluší - jak kdybych viděla králící :))

JaninkaD 28. listopadu 2008 v 0:35  

Blani to nic. Já takhle vyjíždim každou chvilku.
Bětka už se naučila, že vždycky když někam jdeme, tak musí běžet, páč vždy vyrážíme pozdě.
Hele a Lejinka už jezdí sama na kole nebo tu taky vezeš? Si to nějak nedovedu představit.
A ten nákupní vozík je naprosto boží!!!
JaninkaD

JaninkaD 28. listopadu 2008 v 1:32  

Jo a ještě mě napadlo, že se trochu vtírnu:
www.janadrabkova.blogspot.com

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP