Úterý 11.11.

>> úterý 11. listopadu 2008


Klasické úterý-plavčo v Přerově. Editka opět žvala, ale řekla bych, že opět o fous míň. Snad ji to brzo pustí, obecně má tendence si všechno vyřvávat. Lejinku jsem vyzvedávala ze školky a vykládala si s paní učitelkou a pobavilo mě a zarazilo zároveň, jak si prý dnes hrála. Ještě s jednou holčičkou prý naprosto vážně a pietně pohřbívaly koníka. Velkého koníka "maminku", malý koník byl miminko. Nevím, jak to dělalay technicky, ale prý to bylo dojemné a ještě upozorňovaly, že pozor, nechoď tam, na hrobeček se nesmí šlapat.....Asi souhra vjemů z Dušiček a nově shlédnuté pohádky Bambi, kde kolouškovi lovci zastřelí maminku.... A světe div se, já zapomněla na jídlo. Jakože ne se najíst,a le máme jít do restaurace na Svatomartinskou husu. Táta má dnes svátek mmj, že. No, ale všechno jsme zvládli, děti po nás ječely, teda nejvíc Editka, musela jsme si nechat extra přinést 2 hnedlíky, sežrali je, sežrali ještě jeden můj a do už mi došla trpělivost a vrazila jsem jim každému jednu dlouhou kost ze stehýnka. Náramně jim to chutnalo, všechny jsme pobavili...jen teda jsem lump, zapomněla jsme foťák. Takže je zvěčnil děda na mobil, ale páč ten s ním neumí moc zacházet, tak nevím, jestli to brzo stáhne a pošle mi...

A nic jsem nevyfotila celej den, takže bohužel, mohly být záběry k popukání, ale je jen tahle "z nouze ctnost"

2 komentářů:

Lucka73 17. listopadu 2008 v 5:47  

Nááhodou - záběr dost dobrej!!

A Martinovi - opožděně vše nejlepší k svátku!!

Blaňule 17. listopadu 2008 v 10:24  

Ó, mooc děkujeme. Oba ;o)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP