Středa 19.11.

>> středa 19. listopadu 2008



Původně byla předběžně nahlášená kamarádka, že dojede. Když před obědem říkala, že přijede možná a to až po obědě, už mi bylo jasný, že to asi neklapne. A taky jo :o)) Na odpoledne to už nemá cenu, já pak musím stejně prchat za těma svýma povinnostma s Leou a kroužkama....Ale škoda, moooc ráda se družím.
No a jinak-opět nic. Možná leda dobře. V podstatě si někdy říkám-díky Bohu, že je ten den a náš život tak krásně obyčejný. Co víc si přát.

Po cestě z Hanáčku si Lea s kamarádkou Emičkou a kamarádem Adámkem vybírali za výlohou "hudebnin" dárky k Vánocům. Dle jejich slov dostanou úplně všechno, co bylo vidět-psina je poslouchat :o)
A to druhé? No, asi byste to nikdo nepoznali, ale jsou to svíčky za sklem velmi orosené výlohy

2 komentářů:

Lucka73 19. listopadu 2008 v 20:09  

Ty svíčky jsou parádní!!!

A mimochodem - ten včerejší strom rozhodně taky!!!

Blaňule 19. listopadu 2008 v 22:55  

Hele,teta, nedobírej si mě joooo? :o))) Já vím, chceš mě utešit a potěšit, ale víme svý ;o)))
Ale díky, jsi sluníčko!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP