Sobota 15.11.

>> sobota 15. listopadu 2008



Leontýnku si vyptala babička-tchýňka. Že si ji dopoledne vezme a nechá do neděle. Předala jsem jí ji při cestě z procházky a nákupu a rovnou jsme se domluvily, že s ní půjde i zítra odpo na představení Popelky. Tatínek byl zase na honu, tak jsem jinak byla sama. Před večerem zavolal, jestli nechci procházkou s dětma přijít se ukázat za něma-za myslivcema. Vyrazili jsme, děti spinkali, já na chlapy hodila oko, domluvila se, že na hlavní hon půjdu taky. Jelikož jsem prakticky abstinent, nevnutili do mě ani pivo, ani rum, slivovici....takže jsem nakonec mohla taťuldovi vyhovět a odjet mu autem. S kočárkem šel Martin pěšky. Tchánovu Hondu jsem řídila prvně, tak jsem nejdřív byla trochu nervní, ale jede se s tím dobře.

Na první fotce je můj drahý milovaný choť, kterak vysvětluje, že "toto je ta jeho nová družka, kterou vyměnil za obraz-Krajinka v zimním hávu". Vtipálek jeden :o)
A pokus o foto palubky, ale moc nevyšel :o)) Chtěla jsem, aby tam byla vidět rychlost, zároveň ty krásně vysvětlený "budíky"...prostě to nešlo dohromady. A s bleskem to zase nebylo ono ;o)))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP