Středa 12.11.

>> středa 12. listopadu 2008



Nějak poslední dny nestíhám. Není to ani tak tím, že by bylo nějak víc práce, nebo tak, ale jednak mám jakou lenoru a jednak jsem zase vplula do epizody nákupů na Mimibazaru. Je to můj mor, jsem úplně praštěná. Hledím do toho, ani vlastně nic konkrétního nepotřebuju...No, aspoň že vím, že v tom nejsem sama :o)))

Akurát jsem dnes chtěla vyfotit Lejuli při cestě do kroužku s kamarádkou, ale holky byly prostě nevyfotitelné. Jak není dobré světlo, můj foťáček nestíhá, děsně pomalu zaostřuje, má delší expozice....Nebo s ním neumím řádně pracovat, což je dosti pravděpodobné, ale manuální režim prostě nezvládám, že bych jako zkusila vylepšit to, co udělá automat. S dětma už vůbec ne.
A ještě se pochlubíme, jaké nové přízové čepičky nám babička upletla-teda prťatům.

2 komentářů:

Lucka73 17. listopadu 2008 v 5:48  

Magnetci jsou k sežrání!!


A kurňa, Editka je táák podobná Peťulce... nechápu, nechápu, nechápu....

Blaňule 17. listopadu 2008 v 10:23  

Jé, Luci, no vítej!!! Si hne d říkám, kdo že mi to mohl napsat komentář, když ne ty :o)))

A jo, jo, taky žasnu, jak si ty naše slečny můžou být tak děsně podobný. Taky mi to hlava nebere a vrtá mi to tam :o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP