Neděle 2.11.

>> neděle 2. listopadu 2008


Už od rána se průběžně pozoruju, jestli někde zase něco neraší. Pořád dumám, co to mohlo být, co to způsobilo...Jestli třeba nějaký toxin, ať už z jídla, nebo nějaký bakterielní....No nic, hlavně, aby se to už nevracelo!!! Na oběd jsme byli pozvaní ke tchánovcům, Leontýnka je už od včerejška u mojí mamky a Editku s Dimíkem jsme po jídle nechali na pohlídání u babičky a asi na 3 hodinky jsme se jeli pokusit domů započít s tzv "debordelizací". S dětma to fakt nejde. Pak jsem si šla prcky vyzvednou, mamka dovezla Lejinku a zašli jsme na hřbitov, zapálit svíčky pradědečkovi a taky padlým vojákům...

2 komentářů:

Lucka73 3. listopadu 2008 v 2:00  

Sand už bude dobře - aspoň doufám, že to byl jen výkřik imunitního systému, že potřebuješ relax....

A svíčkový fotky máš pěkný!!

Blaňule 3. listopadu 2008 v 2:32  

Jasně, Luci, díky moc. Snad už je to pryč. A fotky? No, díky, ale sebekriticky musím uznat, že nic extra a to se ani nemůžu vymlouvat, že nemám stativ ;o))
A právě jsem dočetla tvůj blog a zase smutním, za tebe, za Radka, za děti...vím, že mi za to "vynadáš", ale slzy se derou ven. Je mi to tak líto a ....a vůbec. Však ty víš.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP