Pondělí 24.11.

>> pondělí 24. listopadu 2008



Marťa ráno odvezl auto na opravu. Jsem zvědavá, kdy bude ready a na kolik nás ta sranda přijde. Jinak jsem si zajistila dopravu a spol na zítřejší plavčo v magnetkama...přijede pro nás moje mamka (auto musela stáhnout ze servisu), a my si pak vozidlo půjčíme až do středy. Druhý prtě mi odplave plavací teta Petra, protože druhá babička je nemocná.

Jak šel táta na vlak do práce, šli jsme všichni s ním a stavili se nakoupit. Udělal mi aspoň zase nějaký foto s dětma, ovšem jako klasicky-skoro vše neostrý. nevím jak to dělá, kdybych to tak chtěla, nedovedu to :o))) Takže jedna ostrá a jedna přilepená totálně mázlá, ale zase je vidět Radimkův pokus o chůzi.
No a odpoledne jsem jen Leu zavedla do Klubíčka-dnes něco patlali z keramiky-chodila víc jak hoďku po městě a něco zkoušela fotit....na radu Lucky se začínám učit s manuálním režimem. Malounko ale trpím, páč nemám možnost manuálního ostření. Nicméně začínám chápat souvislosti clony a expozice v praxi :o)))

1 komentářů:

Lucka73 24. listopadu 2008 v 21:32  

Klíídek - jestli už chápeš, jak to funguje - apk to je základ. A navíc - u všech fo´táků je to stejnýá a na tom celý focení stojí. Bude to lepší a lepší, uvidíš.

A mimocodem -fotky jsou pěkný, ty kecálisto!!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP