Úterý 18.11.

>> úterý 18. listopadu 2008



K dnešku nemám moc co napsat-jakože na zážitky nezajímavý den. Snad jen, že dnes prvně jsem udolala děti, aby vydrželi do oběda bez spaní (což Radimkovi nedělalo problém, zato Editka se už hodinu před tím potácela :o))) Takže šli chrupčit až a půl 1 a Šuligaťa byl vzhůru asi za hodinku a půl, Edi jsem budila v 15.15 h, abych stihla dojít pro Leu do školky. Ještě to bude chtít vychytat ;o))

Večer si Lejinka vytáhla kreslení a protože prťata měli jít večeřet, vyjímečně jsem ji s tím nevykázala do bezpečných míst-aby jí nebrali pastelky, netrhali papíry....No a Edi si hnedle jednu pastelku uchvátila a na pohozený dopis z banka začala čmrkat...různě si měnila barvy, hroty pastelek otáčela dobře i špatně....Ale tvářila se velmi zasvěceně :o))))

1 komentářů:

Lucka73 19. listopadu 2008 v 20:08  

Víš co je prča?? Jak máš ty děti za těma mýma prostě "pozadu". Takže klídek pohoda... s našima se nesrovnávej (jednou denně spí už asi od roka a v poho.... mají to tak na ho´dku, hoďku a půl)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP