Sobota 22.11.

>> sobota 22. listopadu 2008



Implantace je asi fakt pohoda. Pořád je všechno úplně OK, kam se na to hrabe trhání zubu :o)) Kdybych se nebála, aby se mi nepotrhaly ty dva stehy, co tam mám, vůbec nijak by mě to neomezovalo-a jsem za to strašně ráda, páč jsem se opravdu bála.

Tatínek byl opět celý den fuč, napřed nějaká konference a když odpo přijel, převlíkl se a mazal za myslivcema posedět a pomoct s "obsluhou" při posezení po honu.


Tak už i u nás sněžilo!!! Teda, možná je to trochu silnej výraz, ale poprašek tu prostě byl. Vyběhla jsem ráno s Lejinkou ven to omrknout a zkusit udělat kouli...ale teda moc materiálu na výrobu jsme neměly. I tak to bylo hezký, když se to sypalo. Sice už kolem 11 dopoledne nebylo ani památky, ale my se musíme radovat z každé maličkosti, nám tu docela často ani neprší, když prší všude kolem....a nevím, čím to. No a sníh-tady na Hané...je tu jaksi tepleji, no.
A všimněte si dobývajícího se Šuligati u dveří zimní zahrady :o))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP