Neděle 16.11.

>> neděle 16. listopadu 2008


Včera nebyl tatínek doma, dnes není...Pro změnu má ale službu v nemocnici-teď, jako externista (jak říkají s s kolegy žertovně-extrémista) už ale nebude mívat jen 12-ky, ale 24-ky. Když jsem mu volala, jak se cítí, že už tam vlastně "nepatří", jestli mu to vůbec dochází, tak pravil, že ne. Zatím je tam všechno stejné, tak koneckonců, proč, že?
Ovšem když jsem volala odpo babičce, jestli už jdou s Lejulí na to divadlo, pravila, že jo a že zrovna jí Lea zvracela. Že už obědvat nechtěla, že ji bolí bříško.... Divadlo zvládly v pohodě, pak šly zpátky k nim domů a už byla šmudla OK, jen nechtěla papat. Tak snad nechytla nějakou virozku, která tu kolem opět řádí. Uvidíme.

1 komentářů:

Kadmiel 17. listopadu 2008 v 13:25  

love the moon picture that is great :)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP