Čtvrtek 20.11.

>> čtvrtek 20. listopadu 2008



Vzhledem k změně spacího režimu prťat budu muset i znovu vymyslet jinej systém zvládání přepravy do kroužků. Nějak nevím, jak to zařídit. Dnes jsem sice nelítala sem a tam, ale byla celou dobu venku-což představovalo 3 hodinky....Magnetci ale byli po tak dlouhé době nečinnosti v kočárku hodně protivní a Edinka mi dokonce večer kousek před domovem usnula...
No a jsem vysloveně nadšená, páč Leontýnka dnes překonala další takový mini-mezník. Dnes poprvé řekla "Ř". Řekla "tváře" a já si to musela nechat zopakovat, jestli jsem slyšela dobře. A pak mě chtěla potěšit ještě víc a říkala další slova, říkala to i tam, kde to být nemá... :o))) Není to ještě úplně čisté, ale často je to tomu dost blízko. Je to šikulka moje, sluníčko milované!


No a Šuligaťa mě dnes taky potěšil. Podařilo se mi ho stihnout vyfotit, jak sám bez opory stojí. On je děsný darebák, jak zjistí, že ho nedržím, nebo se neopírá (když se pustí, tak to samo pozná hnedle, že), tak se jakoby přestane snažit držet rovnováhu a padá. Je prostě -jak já říkám-koordinačně porouchanej :o)) Ale miluju ho, to je jasný. Je to strašně krásnej a šikovnej chlapeček. Jeden z nejkrásnějších chlapečků, co znám!!! Vlastně-úplně nejkrásnější ;o)

1 komentářů:

JaninkaD 21. listopadu 2008 v 2:43  

Ahoj Blani. Chci ti poděkovat za ten komentář na mém blogu. Jsi úplně první, kdo mi napsal. A ještě tak pěkně. Takže moooc děkuju a doufám, že ještě někdy nakoukneš.
Jo a děti i fotky máš opravdu moooc krásný!
JaninkaD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP