>> úterý 24. února 2009

Já jen-holky na FFF řeší další téma...jeden z návrhů byl OKNO. A já dnes vyfotila tohle :o))) Moc fajn bydlení, co? :o)))

A taky jsem ulovila jeden Edinčin portrét...Dimeček mi prchnul a nebyl k ulovení ani na vteřinku

6 komentářů:

Dadouch 24. února 2009 v 10:44  

Tak to okno nemá chybu, super ;o)

Krista 24. února 2009 v 11:10  

Jojo, okno je perfektní :o)) Kdepak jste to byli na procházce ??
A Edit je zkrátka krasavice :o)

Jill 24. února 2009 v 12:03  

okno je hrozné, ale ta fotka je SUPER do soutěže by se šikla
krásný portrét

Family Foto 25. února 2009 v 0:33  

Blani překrásný portrétek!!!!

Lucka73 25. února 2009 v 10:27  

Super portrétek!!


A okno - sem myslela, že si bydlíte líp... ale konečně chápu, jak vypadá ta vaše zimní zahrada... je OPRAVDU zimní :)

Věra Turoňová 26. února 2009 v 0:38  

krásný brouček

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP