Den 55

>> úterý 24. února 2009

Fotka není moje. Ale moooc se mi líbila, tak jsem se autora dovolila a o její přefocení mobilkem při dnešním fotokroužku :o)


No, zdraví dětí je vcelku OK. Lea pořád trochu pokašlává a řekla bych, že už i vykašlává. Radimek soplí, Editka úplně OK. A pořád moc nechápu, proč když jsme venku, tak má Dimeček ten nosík úplně suchej. Teče mu z něj zase až doma. Asi ten chladný vzduch pěkně stáhne cévky a sliznici....

Jinak, dnešní fotokroužek-ač přínosem opět nepřekvapil, snad jen, že jsem zjistila, že existují nějaké zrcadlové objektivy, přesto z něj mám fajn pocit. Minule jsme si říkali, že konečně začneme nějak řešit něco praktického, třeba kompozice a že si povíme nějaká obecná pravidla pro focení krajiny, portrétů atd. Prý si máme donést třeba vlastní fotky a budeme si to kritizovat. tak já jich pár vytiskla - no samo že ty, co jsou podle mě nejhezčí, nenechám si přece kritizovat dobrovolně :o))). No a nejsilnější zážitek dneška, který mi zvedl náladu a ani hučící manžel doma mi ji nevzal - fotky se líbily, dokonce bych řekla, že zájem pán nepředstíral a prý by se daly i vystavit při příští expozici tvorby zdejší výtvarné skupiny Signál 64...Jsem ho hnedle uzemnila, že jsou často dost neostré a velký formát z nich těžko půjde udělat, ale prý něco vybere....No každopádně je to pro mě velká pochvala!!! :o))))

5 komentářů:

JaninkaD 25. února 2009 v 1:07  

No tak vidíš! Já myslim, že fotíš dobře, jenom si moc nevěříš! Škoda, že bydlíš tak daleko. Bych se přijela podívat až ti to vystavěj!


A proč se ten smajlík na konci mračí? By měl bejt vysmátej ne?

Krista 25. února 2009 v 1:37  

Gratulace !!

Blaňule 25. února 2009 v 5:10  

A no jo, Jani, máš recht!!! Já se nějak podivně uklepla :o))) Hi, hi, jdu to napravit. A díky vám, holky, za gratulaci.

Lucka73 25. února 2009 v 10:26  

Blani - ehm - a to začneš dycky věřit až když ti to řekne chlap???

:))

Věra Turoňová 26. února 2009 v 0:38  

NO super !!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP