Den 37

>> pátek 6. února 2009


Dnes jsem trochu bojovala s Dimem a jeho spaním. Před polednem, jak chodí do kočárku spinkat, se tvářil, že bude klid. Po 20 min jsem je byla zkontrolovat a on ležel úplně vykutanej z fusaku, hlavou v nohách, jen v punčoškách...a spal. Jenže takhle jsem ho nechat nemohla, předělala jsme ho do žádoucí polohy, což ho samo vzbudilo a začal boj. Tvářil se, že možná ještě spát bude, ale střídavě to vždy po 5 vteřinách prokládal únikovými manévry....nakonec jsem ho musela v kočárku popruhama přikurtovat "na tvrdo", aby nemohl ani vstát, ani se otáčet. Chvíli cosi nadával, ale pak vítězoslavně usnul. Ovšem občas se stejně ozýval a probudil tím Edinku. No, ale hlavně že jeho jsem udolala :o)))

Po školce jsme se s Leontýnkou stavily u známé-pracuje na kroji, které bude mít šmudla na sobě na tom Hanáckém bále. Naškrobila nám ho, nažehlila a chtěla vyzkoušet jinou svrchní sukni, jestli by prý té naší žížalce byla. Tak po zabrání na stranách jo. A taky jsem zkoukla zbytek kroje a zkusily jsme "oplečí" a čelenku....

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP