Den 39

>> neděle 8. února 2009


Tak včera jsem zapomněla zmínit, že (pokud se teda nepletu) to bylo přesně dva roky, co mi po první návštěvě u gyndr bylo sděleno, že to budou dvojčátka. Když si vzpomenu na své dosti smíšené, ne-li spíš negativní dojmy...je mi dnes až hanba. Takoví nádherní obrázci z nich jsou. Sluníčka milovaná, moje všechno - když k nim teda ještě připočtu Leontýnku samozřejmě :o))

No a jak bylo včera poměrně hezky, tak dnes...to máme zato. Jak by řekl klasik: Chčije a chčije. A je zataženo a vůbec. Nejlíp by bylo zalézt někam a číst si....Místo toho jsem měla celkem akční den - uvařit-nám i magnetkům (ti stále papají něco jiného než my), do toho prát, bežné úkony kolem dětí a jejich potřeb (včetně dělání prince a tancování na plese třeba...), uvařit polívku a maso na zítra, zadělat na koláče atd. No ale pokrok s Dimem a jeho spaním-opět jsem ho přimontovala na fest a světe div se-on spal 2,5 hodinky a Edi byla vzhůru dřív než on!!!!!
A jak jsem odpoledne patlala koláče, Lea hned závistivě chtěla taky. Nechala jsem jí jeden kousek těsta a patlala se mnou....Pak ale odjela s tatínkem popřát prababičce k svátku a babička si ji prý už nechá u sebe přes noc.....
No a Edi se rozhodla, že čas-nečas, chce jít ven. Přišla za mnou se svou mikinkou v ruce a naznačovala oblíkání, žvatlala na mě cosi, rozčilovala se, že se nemůže trefit do rukávu a mikinku mi podávala. Jak jsem jí ji oblekla, mazala ke dveřím, ukazovala na ně, snažila se je otevřít a zase něco rozčileně žvatlala. No dalo se to pochopit jináč? :o))) Takže jsme ještě před večeří na hodinku šli .

Nemohla jsem si nevšimnout, jak holky (Lucka, Janinka, Suzia…) fotí v rámci úkolu-téma hrnek a lžička. No, úplně tam tím svým počinem nezapadám, taky je to příšerně nekvalitní, ale pokusím se tuhle myšlenku zopakovat a za lepších podmínek, líp vyfotit :o)))) No, mezi náma, mylsím, že mě s Editkou tam ani moc vidět není, což? ;o))


3 komentářů:

Family Foto 9. února 2009 v 1:57  

Je Vás tam vidět krásně :-)

Lucka73 20. února 2009 v 21:17  

Vidět vás je - což o to.... Jen by to chtělo a fous víc světla, krapet nižší ISO (to pak nebude fotka tak zrnitá) - jinak to má příjemně teplý světlo - možná až moc....

Ale já bejt tebou bych se nevzdávala - to zvládneš!!

Blaňule 22. února 2009 v 1:37  

Lucinko, díky. Iso tam bylo 100, takže lepší to být nemůže-bohužel, světlo-to je můj věčný problém, nemám nic solidního na osvícení, takže nejlíp s emi fotí ve dne,a le to zase nemá žádnej šmrnc...prostě jsem příšerný amatér a flink :o)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP