Den 36

>> čtvrtek 5. února 2009



Tak hurááá, nakonec fakt ještě na nějaký ples půjdeme. Táta si přehodil službu a Dračí ples (ples dračích lodí) bude náš. :o))) Byly jsme s Leontýnkou koupit lístky, papučky a nějakou ňamku po cestě ze školky, než byl čas jít do Sokola...ovšem opět jsme tam dorazili pozdě. Ach jo, já už jiná nebudu.
Radimek po cestě domů projevil silnou snahu tlačit kočárek. Tak jsem jim sundala rukojeť a Edi se přidala a normálně to fakt rozjeli. Jednu chvíli tlačila i Edinka samotná. No nečekala jsem, že to zvládnou. A jak u toho byli roztomilí a důležití, šmudlíci moji ;o)

Jo a zapomněla jsem-s fotokroužkem jsme byli na výstavě. Některý fotky byly fakt krásný. Takový ultra makra hmyzu třeba...ale nejvíc mě asi oslovily takové snímky, co jsem vložila.

4 komentářů:

Family Foto 6. února 2009 v 23:48  

Úžasná fotka dvojiček, sehraní asi opravdu ve všem :-)

JaninkaD 7. února 2009 v 2:47  

Magnetci jsou naprosto úúúúžasní!

JaninkaD 7. února 2009 v 9:00  

Ahoj, nějak mi na rodině nejde zjistit tvoje meiladresa (trochu se mi hroutí počítač), tak ti odkaz na kapky hodim sem: http://tomatito.sk/typi-triky/ako-fotit-kvapky/
A pěkný kapky má Jindrucha - najdeš jí v seznamu u Lucky.

Blaňule 7. února 2009 v 9:55  

Janinko, moooc díky :o) ;o)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP