Den 51

>> pátek 20. února 2009




Teda dnes mi jaksi jedou nervy. Začal Radim, který ráno neuvěřitelně a nekonečně řval. Hlava se mi chtěla rozskočit. A to jen proto, že prostě on chce TEĎ prso. Nemohla jsem ani v klidu vypravit Leontýnku do školky. Dopoledne proběhlo jakž-takž. Chvilkama jsme si hráli a já při tom vařila, pak Editka zase předváděla scénky-řvala, že chce papat, ale nechtěla ani rohlík, ani sušenku...trvala třeba na tom, že si nevezme co jí podávám, že si chce vzít sama ze sáčku a podobně. A scény fakt ohromný. V tomhle duchu se to neslo až do oběda, akurát mistička s těstovinama ji na chvíli vždy uklidnila. Ovšem co nastalo při jídle v židličkách??? Naprosto hysterický řev, pláč, kácení se, prskání, plivání, kašlání, máchání rukama...až mi ruply nervy, chytla pohlavek zleva-zprava a byla sundána na zem, abych ji nepřizabila.

No a jak Lucka vyhlásila mezi FFF-ákama soutěž o focení na téma jablko, tak, ač k nim nepatřím, jsem se prostě opět nechala inspirovat.

9 komentářů:

Jill 20. února 2009 v 5:32  

téda díky za komentář, to byla rychlost, sotva jsem vložila, už tam mám komentík
ke tvým jablíčkům, jsou super, originální nápad a je škoda, že jsi je nedala do soutěže na FFF, možná bys je mohla ukázat aspoň v diskuzi, nebo můžu vypíchnout já kdyby ti to nevadilo?

Blaňule 20. února 2009 v 5:40  

Kin, díky. Vyvěsit klíďo můžeš a odepsala jsme ti na tvůj blog ;o)

Almerka 20. února 2009 v 5:58  

Ahoj!
Nápad podobnej, ale ty jsi si s tím daleko víc pohrála. Máš je parádní. Škoda, že jsi je nedala do soutěže.
A koukám, že máš chlapečka stejnýho jména :-)
Hned si jdu přidat odkaz tvýho blogu a budu nakukovat a zpětně prohlídnu.

Krista 20. února 2009 v 8:05  

Blani, dost dobré, smekám, jdi soutěžit !!!

Krista 20. února 2009 v 8:12  

Jo a ještě k textu: já mám pocit, že je to ve vzduchu už od včerejška ;-)))

JaninkaD 20. února 2009 v 10:59  

Škoda, žes to nedala do soutěže. Tak teď je téma struktura. Uzávěrka v pondělí do půlnoci. Myslim si, že tady máš fakt pěkný fotky...některý řadim do kategorie fotek na který já se vůbec nezmůžu.

Jill 20. února 2009 v 12:48  

Tak jsem si tedy dovolila dát tvoje jablíčka do diskuze FFF a příště klidně zkus soutěžit, máš pěkné fotečky.

Dadouch 20. února 2009 v 13:33  

Tak ty jablíčka jsou úžasná, škoda, že nejsou v soutěži ;o) A děti, co jsi psala, moc dobře znám :o))))))))) některé dny super, ale některé no vždyť to sama znáš ....

Lucka73 20. února 2009 v 21:45  

Blani - nestyď se a ještě je koukej vložit do soutěže!!!

A vůbec - koukej se víc "angažovat" - máš úžasný nápady - to se muší podporovat ;o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP