Den 52

>> sobota 21. února 2009


Holky, všem moooc a moooc děkuju za komentáře a v nich vyjádřenou podporu a chválu. Se trochu červenám, moc mě to těší, i když fakt vím, že ty moje fotky nejsou nic extrovního. Ale já se pořád hodně vymlouvám, že s tím technickým vybavením, co mám....že prostě je to foťákem a ne mýma rukama :o))))
Nabádáte k větší angažovanosti - hlavně ty, Lucinko :o)) ;o))-tak já se výhledově pokusím. Ztaím pořád nějak nestíhám, ale brzo z Lucky vytáhnu, kde se možno zapojit a aspoň koukat....
Takže ještě jednou, fakt moc děkuju za krásný komentáře, moc to pro mě znamená. Jste zlatý!

A k té struktuře-něco jsem zkoušela, ale nic zajímavýho mi z toho nevylezlo. Takže, i když to asi nejni úplně to, co se čeká, ale jediný relativně použitelný....Struktura křídla....(Mám nafoceno ještě něco, ale nestíhám stáhnout a vložit-jdeme za chvíli na ples...)

A dnešek-včera při odchodu ze školky mi bylo oznámeno, že Lea se jim odpo po sváči pozvracela, že jí bylo zima...Musely jsme ale ke kámošce na ohlášenou prezentačku, kde potřebovala účast a tak jsme šli. I s magnetkama. Lejule byla sice teplejší, ale jinak dobrá, chuť do jídla, veselá, dělaly tam s kámoškou blbosti....No a dnes ráno úplně v poho a celý den taky. takže asi jen nějaká lehká virozka. Zato Dimeček je zase nějaký teplý, má 38°C, ale jinak taky úplně v pohodě. Ach jo, tak uvidíme zítra. Stejně jsou to zlatíčka, ti naši prcci, co? Děsně je miluju a strašně ráda si s nima čtu, povídám, mazlím se. Asi jako každá máma. Ale já si ten prožitek chci uchovat, abych v každou chvíli "cítila" , jak mi sedí na klíně, jak se tulí k mé tváři....

A Lea měla dnes prima zápis-dívala se na film o holčičce a vlkovi. Vlčičci-maminku-zastřelili pytláci a Lea později prohlásila: Tu vlčici zastřelili pitomci...Říkám jí, že to byli pytláci a ona na to, že no jo, no, ale stejně to byli spíš pitomci a já jim tak budu říkat.

3 komentářů:

JaninkaD 21. února 2009 v 11:50  

Tý jo, to je fakt zajímavá fotka. Mě se líbí. Já se na strukturu prostě nezmůžu.

Almerka 21. února 2009 v 13:13  

Krásná, čistá, ostrá fotka.
Sakriš, taky už musím něco vymyslet...

Jill 21. února 2009 v 13:43  

krásný ostrý detail hnusný mouchy, to by se do soutěže na téma struktura hodilo, určitě se zkus zúčastnit, uvidíš, že Tě to chytne a bude Tě to bavit

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP