Den 41

>> úterý 10. února 2009


"Hele mámo, co dávaj dnes v bedně? Tady je něco zajímavýho, já to přepnu, jo?"

Nevím jak se mi to stalo, ale dnes jsme měli vzácnou návštěvu a já zapomněla fotit. Děsný, fakt to nechápu a co hůř, došlo mi to vlastně až teď. No, Lenča snad promine.Byla tu s manžílkem a malým Vikem-ten je mmch kouzelnej, taky takovej drobek, jako ti naši.
A jinak v poledne dojel dřív z práce totálně vyřízený tatínek. Jen by spal, hlava ho bolela, byl slabý, nechuť k jídlu...no, asi zase nějaká viroza. Snad to není znamením čehokoli horšího, páč já mám zase v hlavě různý scénáře...že je mi divný, že je teď jaksi často nemocný....Fuj, fuj, myšlenky táhněte!!!
Teď večer je mu už prý líp, ale pořád nic moc. Pozvala jsem si babičku, aby hlídala děti, když já šla do fotokroužku, aby tatí nebyl s dětma. No a v tom "focení" jsem už dnes docela skákala pánovi do řeči, když se zase vykecával " o ničem" a ptala se ho konkrétně, co jsem chtěla vědět. A něco už konečně vím. Ale mám neklamný dojem, že jeden Skype chat s Luckou by to vyřešil líp :o)))

A k dnešnímu focení-sice jsem to blejskla už včera, ale dost pozdě, skoro v noci, takže a jelikož je mi líto ten snímek nevyužít-tady máte včerejší lunu.
A pak taky magnetky ;o) Jak jinak :o)))

1 komentářů:

Lucka73 20. února 2009 v 21:21  

Třeba se pán dostane k jádru pudle.... Jen ho nech vypovídat ;o))

Ba ne - je dobře, že se ptáč...

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP