Den 58

>> pátek 27. února 2009


Zapomněla jsem včera zmínit, že nám byl přesně rok a půl. Je to strašný, jak to letí! Nedávno to byli malincí cvrčci, vždyť to byli takový píďata, když se narodili-2 kila měli...a malilinko míň nedávno jsem teprvá zjistila, že nenosím v bříšku jen jednoho, ale dva...a už máme 18 měsíců. A uteče to a budou mít 3 roky a půjdou do školky a já do práce, jen mrknu a půjdou do školky a tak dál a dál...Někdy je z toho člověku až ouzko, jak to pádí a my jsme tím proudem neseni. Ale má to tak být a musíme si užívat každej moment.

No, tak jsem se zamyslela a teď k faktům. Byli jsme teda dopo u dětské na periodické prohlídce-zvážit, změřit, očkovat....Magnetci dělali v čekárně takovou neplechu, ale takovou, že to bylo děsný. Pořád někam lezli, jezdili s židličkama, měli snahu se na nich vozit navzájem, ječeli u toho, řehnili se, Dim vytahoval takový ty igelitové návleky na boty a všude to rozhazoval, prchal jakmile někdo otevřel dveře....No, ale došla řada i na nás a jsme úředně zvážení drobínci-Editka 8,30 a Dim 8,5kg, oba 76 cm. Ještě jsme vyfásli žádanky na kontrolu krevního obrazu, což jsme hned absolvovali.

A zítra se mi vdává sestřenka!!! Leontýnka jede s náma a magnetky bude hlídat moje mamča. Trochu se bojím, jak to zvládnou, ale musíme si zvykat-všichni ;o)

3 komentářů:

Gabro 27. února 2009 v 9:56  

To jsou drobečci :-). A koukám, že se s nima nedá nudit.

Dadouch 1. března 2009 v 13:28  

Utíká to strašně rychle, až je to člověku fakt líto. Kdyby šel na chvilku zastavit čas ;o)

Family Foto 3. března 2009 v 4:48  

Jsou tak krásní a roztomilí!!!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP