Den 40

>> pondělí 9. února 2009





Je fakt výhoda, mít uvařeno předem. Takhle jsem stihla i dopoledne s dětma ven-kousek procházkou-opět nadšeně tlačili kočárek-zbytek jízdou. Nakoupili jsme a jeli domů.
Poutání Dima na spaní se, zdá se, nadmíru osvědčilo. I dnes spal dlouho-přes 2 hodinky! Takže pak byl vyspaný a ani neřval při plavču. Vůbec dnes byli oba dobře naladění a šlo jim to. Neplaval s náma ovšem tatínek-opět nějaká schůze-ale zase známá-Peťa. A bylo to fajn. Leontýnka plavčila hned po nás a taky super. Tatínek dojel těsně po 20.hodině na nádraží, Děti už byly uloženy a já pro něj sjela. A teda nevím, co ho zase potrefilo, ale opět začal kašlat....a trochu rýmuje...

No a cestou z plavání byl krásnej měsíc. Tak šikovně okrášlenej mráčkama! Jsem zastavila u jedné odbočky a jala se fotit...dva snímky a buch-baterky v háji. Typické :o(( ;o)

V plavču jsem fotila Lejuli. A jak vidíte-kamarádku Sofinku se mi podařilo dvakrát blejsknout docela zajímavě, ale Leu...je to ta poslední fotka. Ale ta vyšplouchnutá voda-být tak Lea kapka, tak celkem pěkná korunka :o))))

2 komentářů:

Krista 9. února 2009 v 19:45  

Tý jo, super fotky !!! Jak měsíc, tak to plavčení !!

Lucka73 20. února 2009 v 21:19  

Měsíc je NÁDHERNEJ!!!

A plavčo taky - jen autorka asi trpí sebemrskačstvím :o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP