Den 34

>> úterý 3. února 2009



Takže-ráno po vypravení Lejule do školky se co nejrychleji pobalit a hurááá, směr Holešov ke Kristě. Sraz jsme si daly před jejich Mateřským centrem. Mají to tam super, veliké, jedna místnost jako herna, druhá jako jídelna, třetí jako tvalá expozice bazárku, čtvrtá jako přebalovna...Fakt úžasný.
Dětem se moc líbilo, zpívalo se na kytaru, ale to je bavilo jen chvíli, jinak se spíš družili s ostatníma, váleli se v míčcích, cestovali a poznávali...Klasika. Pak jsme nakrmili, přebalili a odchod. Krista šla pěšky s kočárkem, my pěšky k autu a pak vozem k jejich domečku. tam jsme museli počkat na paní domu, než dojde. Děti jsem přeložila do kočárku a Edi spinkala skoro okamžitě, Dim trochu bojoval, ale byl zticha. Spali teda jen 3/4 hodinky, ale my se stihly najíst a kecat...to hlavně-vykecat se-to já potřebuju jako sůl. Jsem od přírody děsně upovídaná a společenská...
Když se vzbudila i Kristina Markétka, začal lítý boj o jídlo. Křik, že tenhle kousek masa bude něčí-to bylo neustálé hádání se a dokonce Maky jednu chvíli fyzicky a nepokrytě vytláčela Radimka do vedlejší místnosti :o))) Nakonec jsme usoudily, že už toho snědli hodně a že jim musíme něčím zacpat ústa, tak jsem doporučila, dát každému kostičku k toho kuřete. Zábava náramná, voní to, chutná to, vydrží to dlouho....Akurát opět po chvíli měla Maky obě ruce plné kostí a magnetci nic :o)))
Ondrášek spinkal bohužel skoro celou tu dobu, takže jsme si ho pak už moc neužili. Taky byl rozmrzelý, tak ani společné foto nebylo....To jen abyste věděli, že tam byl :o))

4 komentářů:

Lucka73 3. února 2009 v 21:58  

Jéé, bombáá!! Srazík nepokrytě závidím!!! To by byl mazec, kdyby se sešli šicí :DDDDDDDD

JaninkaD 3. února 2009 v 23:42  

Tiše blednu závistí! Taky bych srazíkovala! A ucpat dětem pusu kostí...píšu si do notýsku, páč mám tucha, že se mi to v budoucnu bude dóóst hodit.

Krista 4. února 2009 v 2:27  

Zdarec Blani, Lucko a Janinko - což takhle něco vymyslet na duben - krom těch Veliknoc je to mimosezóna, takže bychom mohli někde pobýt 3-4 dny za levno. Bo já strašně ráda srazíkuji taky :o))

Blaňule 4. února 2009 v 3:24  

Taky ráda srazíkuju a jsem pro. ;o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP